Friday, June 17, 2011

The Chemistry Between Futsal And 'Tomboy'-170611

After I fikir-fikir selama ni about what exactly I want to publish kat my blog ni, hari ni I putuskan I want to write about my everyday life. Macam tulis diary jugak but tak personal sangat. Saje nak kongsi ngan the whole world about what I am duin n my feeling cakap ape. (padahal dua tiga kerat je yg follow my blog.nge~) Rasenye x salah kn. First time tau pasal blog ni pon they said blog ni macam diari kita but we do not write it on a book. Maybe some people x suke buat macam ni, sama macam I jgk tp tu dulu. I rase like x logik nk kongsi hal kite ngan org lain especially yg xkenal kite pon. But now I think it's okay to share it with others sbb kadang2 sharing is caring :) . Okay now I nak crite about what happend today. This evening ada futsal competition among belia2 Felda. I join jgk macam masa I still kt high school. I just jd simpanan je. (But bukan perempuan simpanan tau). Event tu happening sangat. Ramai yg dtg. The best sight is mamat2 hensem (gatal) n yg dtg naik vespa yg very the pelik but nice. Kat sane I x main pon, still x berani nk masuk padang mcm dulu2 jgk. Dtg ambik nama je.:) I think memg I x patut main pon coz ramai lg player lain yg ok drp I. If I main jgk, n if kitorg lose, I will feel bersalah sgt n think that was my mistake yg buat team kitorg kalah. Pathetic rite? I memg x boleh nk get rid of that thought. Sejak dr dulu lg. I'm not confident enough tuk men dlm serius game mcm tu. Team kitorg main 2 game n both lose. So sad! Girls yg main td hebat2 tau. But they very kasar. Ramai yg macam tom boy. Main mcm laki. Acting like a boy with their short haircut. Really like a Boy! Team yg hebat2 ramai player dia macam tu. I don't think to win we have to behave like a boy. I mean kasar n x nampak ciri2 sorg girl pon. I betol2 frust with them. Kenapa nk jd boy sgt? Maybe dunia skarg ni laki kurang kot, so they all nk bantu ramaikn lelaki la kot.^^ This is just my feeling, maybe diorg ad poblem or ape2 yg buatkn dorg jd mcm tu. Let them be coz I don't care n actually there is a tomboy yg I suka sgt. Ini dia org nye,kawaiiiiii~><

No comments:

Post a Comment