Thursday, April 25, 2013

Dean's Award

Sape tak bangga dapat anugerah dekan kan? Kena bersusah payah dulu blaja baru dapat, ingat senang2 ke dekan nk bagi anugerah tu kat kite..Malam semalam kitorang join malam anugerah dekan bertempat di dewan KUO UPSI yang bertemakan kampung style. Ramai yang pakai ala-ala orang kampung. Semestinya kain batik atau kain pelikat yang dipakai. Saya takde kain batik/sarong, so saya cari baju yang ada corak batik aje la. Nasib baik ada baju kebaya kain batik, pakai aje lah...
Ni gambar diorang, saya tak de sebab saya dari rumah yang lain. So, kitorang tak pergi ke sane same2 la. Ni pic masa kat rumah lagi, beria aje. Mesti amik gambar depan cermin sbb nak cukup kan semua ada dlm satu gambar ni. Yang berkain batik coklat tu ye2 aje pakai kain batik kat kepala, kua rumah terus cabut balik...:p

Diorang pergi naik bas, tapi saya dengan Farah merempit.hehehehe...walaupun pakai kebaya tetap bawak motor, kelasss mak.haha...

 Baru je sampai, terus join mereka2 ni tangkap gambar dengan prop. Entah motor sape la dorang rembat buat naik ke dewan ni, siap pakaikan lampu kelip2 lagi tu. Yang kebaya kuning kat belakang tu dah macam kena sumpah je I tengok.hehe...
  Macam bosan je malam dekan ni. I datang nak seronok2, tp macam rasa kosong je. Macam ada yang kurang. Tak tahu pulak apa. Datang majlis macam ni boleh increase kita punye sosial level, tapi macam tak je....


 Mai aii..ayu nye wanita ini. Anak sape la ni agaknye.. Siap berselendang lagi tu, jarang2 je ni tau boleh tengok dia berselendang macam ni. Chantek!
 Ini namanya Nur Atikah, budak paling kecik antara kami. Amat sesuai dengan tarikh dia lahir pon bulan Disember. Si cantik ni kecik2 pon dah berpunya okey. Bakal adik ipar aku la ni kot, sebab bf dia da macam adik aku la rasanya...hehehe..

 Penat dah saya bergaya seayu mungkin. Tapi bila bergambar je dengan wanita ini, mesti kalah terok. Dia nak jugak jadi lagi ayu dari saya.eeiii, geram tau!
 Ni lagi sorang gadis melayu terakhir. Baju kurung songket dengan gabungan kain batik di kepala memang amat sesuai. Lagi2 tuan punya badan memang ayu dan lemah lembut. Tak terpikat ke tengok wahai cik abang?:)
 Lepas register kehadiran tadi dapat epal sebiji sorang. Mungkin yang kat tengah tu tak dapat kot, sebb tu muka macam jeles gile tengok orang duk main2 dengan epal. Siap la, kejap lagi mesti kena rembat punye epal tu oleh si Wawa..hahahah....
 Orang taknak epal pon dia nak jugak bagi. Manja betol. ^^
nampak tak hamper kat depan tu...last2 masa dah nak balik baru la dipanggil nama salah seorang dari kami. ada la jugak rezeki malam ni, but not me la...still tak ada tuah. Nasib la....:(
 Last but not least, pic with the dean's certificates. Masing2 dapat dua sorang. Love!


No comments:

Post a Comment